Monday 23 April 2012

KEPALA ANAK PEREMPUAN YANG DISEMBELIH OLEH REJIM "SYIAH" DI SYRIA


    Saya antara oarang yang tidak terkejut dengan fenomena sekarang, Saya dah lama diberitahu oleh kenalan-kenalan dari arab Lubnan yang tingal di Australia tentang perangai dan cerita orang-orang Syiah di Lubnan khasnya. Mereka lebih rela berkawan dan bersahabat dengan orang Kristian atau Yahudi dari berkawan dengan jemaah Islam di sana. Ditulis pada dinding-dinding tembok atau bangunan-bangunan di merata Beirut,Lubnan dulu amat menakutkan. "sesiapa dapat membunuh seorang Sunni maka dia akan masuk syurga" Kawan saya tu sekarang telah bermastautin di Australia.Asalnya dari Lubnan.Mereka sangat arif cerita pemusuhan kaum Syiah terhadap orang Islam seperti kita. Sekali lagi saya bagitahu,Saya tidak terkejut Iran sama-sama terlibat membunuh orang-orang islam di Syira atau lain-lain kerana itu sudah jadi doktrin dan visi mereka.

p/s: tulisan ini telah dipetik daripada blog Cikgu Kelate. Anda boleh klik pada link ini untuk maklumat lebih lanjut. http://cikgukelate.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment